Salát z krabích tyčinek a nudlemi

6:30

Miluji krabí tyčinky a tak jsem byla ráda, že po dlouhé době můžu s nimi udělat nějaký studený salát. Rozhodla jsem salát zkusit s nudlemi a nakonec to bylo opravdu výtečné. Určitě budu tento recept dělat častěji. Musela jsem pak udělat další várku pro naše dva chlapy v rodině, protože to chtěli také a moc jim to chutnalo a to je co říct.

IMG_2405

2 PORCE:
100 g nudlí (jakékoli)
125 g krabích tyčinek
1 velká paprika
1 salátová okurka
2 rajčata
půl hlávky ledového salátu
1 kostka žervé
petrželka
pažitka
libeček
sůl
pepř

IMG_2407
1) Jako první si uvaříme osolenou vodu na nudle. Až se nám bude voda vařit, přidáme nudle a občas promícháme.

2) Mezitím co se nám nudle budou vařit, si nakrájíme všechnu zeleninu na kousky. Krabí tyčinky si nakrájíme na trochu větší kousky, aby se nám při promíchání nerozpadly, a ledový salát natrháme na kousky. Vše dáme do mísy a zamícháme. Přidáme rozdrobené žervé a nasekané bylinky.

3) Nudle přecedíme a v cedníku ještě zalijeme studenou vodou, aby byly studené. Přidáme do mísy se zeleninou, opepříme a osolíme. Znovu vše promícháme a máme hotovo.

IMG_2409

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Tak ten vyzerá úžasné, hneď to vyskúšam. :)
    Bibiána Navrátil's Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Jej dobry napad :-). Krabie tycinky mame radi aj my doma :-) coskoro vyskusame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. My je máme také moc rádi a jsem ráda, že recept vyzkoušíte. :D

      Vymazat
  3. milujem šaláty a už dlho mi chýbala inšpirácia, takže tento určite vyskúšam! :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také mám moc ráda saláty na všechny způsoby a jsem ráda, že recept vyzkoušíš. :)

      Vymazat
  4. už viem čo budem robiť zajtra na obed :D

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář. Určitě si ho přečtu a vzápětí okomentuji. Můžete sem dávat také odkaz na váš blog, ráda se podívám. :)

Popular Posts

Subscribe