Špagety s rajčatovou omáčkou

19:47

Napadlo mě, že bych se mohla s vámi podělit o recept na špagety, jak je dělám já. Možná je děláte stejně, ale snad se najdou tací, kteří ne a proto sem ten recept dávám. Před pěti lety jsme s mamkou ještě dělávaly ty klasické špagety s nakrájeným salámem a kečupem jé jak mi to tenkrát chutnalo, ale to jsem ještě nevěděla, jak mi budou za pár měsíců chutnat tyto, když jsme je poprvé s mamkou uvařily.

IMG_2964
špagety
mleté maso (jakékoli)
rajčata
cibule
tuhý rajčatový protlak
trocha kečupu
česnek
bazalka
olej
pepř
sůl

IMG_2963
1) Do hrnce si dáme vodu, kterou osolíme a přiklopíme pokličkou. Necháme vodu vařit a poté dáme sirové špagety. Občas promícháme.

2) Do konvice si dáme vařit vodu a mezitím si omyjeme rajčata, kterým nakrojíme „prdelky“ a vydlabeme bubáka. Zalijeme vařící vodou a dáme stranou.

IMG_2961 IMG_2962

3) Připravíme si hlubší pánev, do které dáme trošku oleje a nakrájenou cibuli. Mícháme, dokud cibule nechytí zlatou barvu a přidáme mleté maso, které osolíme, opepříme a přidáme bazalku. Kdyby se vám maso přichytávalo na pánev, tak ho podlijte vodou. Občas promícháme a mezitím slijeme vodu z rajčat, které následně oloupeme (zbavíme slupky) a nakrájíme na malé kousky. Jestliže máme mleté maso už hotové, dáme pár lžic (já dala dvě) tuhého rajčatového protlaku (koupeno v Lidlu) a minutku mícháme.

4) K protlaku přidáme nakrájená rajčata a mícháme, dokud nezměknou. Až budou hotové, přidáme malinko kečupu pro lepší chuť. Nakonec přidáme prolisovaný česnek. A můžeme podávat.
My nejraději vše zamícháme v jednom hrnci a až pak dáme na talíře se sýrem.


IMG_2965



Facebook: Reading/cooking with Lucy | Instagram: readingcookingwithlucy | Twitter: readingwithlucy

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Špagety mám ráda, ale dělám je trošku jinak, takže děkuji za tvoji verzi ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Špagety jsou super. Jsem ráda, že tě má verze zaujala. :)

      Vymazat
  2. špagety jsou moje nejoblíbenější jídlo, ale jím je jen jednou za čas, aby mi nepřestaly chutnat :D Tvoje verze je skvělá, určitě ji vyzkouším :)
    http://littlepricklyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že je vyzkoušíš a nezapomeň dát vědět jak ti špagety chutnaly. :D

      Vymazat
  3. Špagety miluji! Doma děláme podobné, ale tvůj recept také vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je také miluji. Jsem moc ráda, že i ty recept vyzkoušíš a také nezapomeň dát vědět jak chutnaly. :D

      Vymazat

Děkuji za komentář. Určitě si ho přečtu a vzápětí okomentuji. Můžete sem dávat také odkaz na váš blog, ráda se podívám. :)

Popular Posts

Subscribe