Masová pomazánka

19:31

Jednoho dne jsem měla náladu udělat něco nového, co u nás doma ještě nikdo nejedl a tak jsem ukuchtila tuto masovou pomazánku. Snědla jsem jednu půlku housky a už jsem dál nemohla. Pomazánka je tedy hodně vydatná. Ale nám chutnala a tak se s vámi o ni podělím.

IMG_2422
100 g mletého masa
60 g taveného sýra
trošku Dalamánku
3 menší kyselé okurky
půl cibule
1 lžička hořčice
sůl
pepř

IMG_2424
1) Na pánvi s troškou oleje si usmažíme mleté maso a necháme vychladnout.

2) Do misky si dáme zbytek surovin: tavený sýr rozdrolený, Dalamánek, na drobno nakrájené okurky a cibuli, lžičku hořčice a opepříme a osolíme. Nakonec přidáme studené mleté maso. Vše zamícháme.

3) Já jsem si ji namazala na housku, kterou jsem si na pánvi osmahla, aby byla krásně křupavá.

IMG_2420


Facebook: Reading/cooking with Lucy | Instagram: readingcookingwithlucy | Twitter: readingwithlucy

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda. Nebyla jsem si jistá jestli lidi neodradím tím jak to vypadá, ale jinak se to zlepšit nedá možná na to něco dát ještě, ale pak by jste neviděli jak pomazánka vypadá. Tak alespoň jednoho človíčka fotka neodradila. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář. Určitě si ho přečtu a vzápětí okomentuji. Můžete sem dávat také odkaz na váš blog, ráda se podívám. :)

Popular Posts

Subscribe