Hrášková polévka

19:54

Miluji hrášek ve všem jak v hlavním jídle v salátech nebo v polívkách a proto jsem zkusila tuto hráškovou polévku a byla jsem zvědavá, jak mi bude chutnat. Nakonec byla opravdu výborná a budu ji určitě dělat častěji. Snad i vás nadchne a uděláte si ji doma.

IMG_2367
1 PORCE:
100 g zmraženého zeleného hrášku
25 g drůbeží šunky
15 g cibule
půl stroužku česneku
půl mrkve
kousek řapíkatého celeru
20 g tmavého pečiva
1 lžíce bílého jogurtu
majoránka
pepř
sůl
olej

IMG_2372
1) Na trošce oleje zpěníme nadrobno nakrájenou cibuli a plátky česneku, přidáme na kolečka nakrájenou mrkev, řapíkatý celer a hrášek. Chvilinku restujeme a poté zalijeme vodou a vaříme, dokud nebude zelenina měkká. Jestli v hrnci nebudete mít vodu, ale jen tvrdou zeleninu, tak vždy přidejte vodu, dokud zelenina nebude měkká.

2) Pak vše rozmixujeme, aby tam nebyly žádné kousíčky. Polévku ochutíme majoránkou, solí a pepřem. V polévce prohřejeme na kostičky nakrájenou šunku.


3) Na pánvi s trochou oleje osmahneme na kostičky nakrájené tmavé pečivo dokřupava. Těsně před podáváním krutónky vložíme do polévky a ozdobíme lžící jogurtu.

IMG_2379




You Might Also Like

2 komentářů

  1. Polévka vypadá výborně! Hrášek miluju a možná tě to překvapí, ale hráškovou polévku jsem ještě neměla :D Takže to musím napravit a polívečku si doma určitě udělám. Děkuju za recept :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zbožňuji hrášek. Jsem ráda, že si polévku uvaříš pak dej vědět jak ti chutnala. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář. Určitě si ho přečtu a vzápětí okomentuji. Můžete sem dávat také odkaz na váš blog, ráda se podívám. :)

Popular Posts

Subscribe