Kuřecí plátek s broskví + brambory

20:42

Jelikož jsme chtěli s mamkou zkusit něco nového, tak jsme se rozhodli udělat tento recept a musím říct, že jsem poprvé vůbec nevěřila, že nám tato kombinace bude chutnat, ale opravdu moc chutnala a určitě to nebylo naposledy, co jsme toto jídlo uvařily.

IMG_2386

INGREDIENCE (2 PORCE)

• 2 plátky kuřecích prsíček
• 2 plátky kuřecí nebo krůtí šunky
• 1 čerstvá nebo kompotovaná celá broskev
• máslo
• 200 g brambor
• olej
• sladká paprika
• sůl
• pepř

IMG_2384

POSTUP

1) Nejdříve si připravíme dobře umyté brambory, které se šlupkou uvaříme do poloměkka, mezitím si připravíme alobal, který potřeme máslem.

2) Kuřecí plátky lehce naklepeme, osolíme, opepříme a poklademe plátky šunky a broskví nakrájenou na malé plátky. Stočíme do závitku a dáme do alobalu a pořádně zabalíme. To samé uděláme i s druhým plátkem masa.

3) Pečeme v horké troubě asi dvacet minut. Pak vršek balíčku pootevřeme a vložíme na závitek trochu másla. Vedle balíčku dáme na osminky nakrájené brambory, které osolíme, opepříme a dáme na ně sladkou papriku. Dáme do trouby, dokud brambory nezezlátnou.

IMG_2387

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Kombinaci kuřecího masa a broskve mám také ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já přidávám ještě sýr a někdy místo broskví dám mandarinky. Je to moje nejoblíbenější jídlo. A když se k plátkům udělá ještě šťáva, hodí se jak k bramborům, tak k rýži. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip určitě zkusím přidat sýr a mandarinky a udělat nějakou šťávičku. :)

      Vymazat
  3. Mňam, ještě že už jsem po obědě :P Vypadá to skvěle, mám tuto kombinaci moc ráda a asi už vím, co si uvařím o víkendu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, že jsi po obědě. Já bych si to dnes znovu udělala byla to mňamka. :)

      Vymazat
  4. Se sýrem by to byla také mňamka určitě musím udělat děkuji za tip. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář. Určitě si ho přečtu a vzápětí okomentuji. Můžete sem dávat také odkaz na váš blog, ráda se podívám. :)

Popular Posts

Subscribe