Losos s pečenou zeleninou a brambory

18:07

Já jsem ten tip člověka, co nemá rád ryby, ale jak víme, musíme je jíst a tak jsem zkusila uvařit tento recept. Když jsem losos po uvaření ochutnala, tak jsem si řekla, to musím dělat častěji. Moc mi to chutnalo a i zelenina a brambory byly výborné. Hned jsme si to s mamkou zamilovaly.

IMG_2363

INGREDIENCE (2 PORCE)

• 2 steaky z lososa bez kůže
• 2 lžíce oleje
• 1 lžíce citronové šťávy
• 1 stroužek česneku
• 1 lžíce nasekané petrželky
• 2 větší brambory
• 200 g cukety
• 1 cibule
• 2 papriky
• 2 rajčata
• pepř
• sůl

IMG_2364

POSTUP

1) Nejdříve si uděláme marinádu. Do hrníčku dáme dvě lžíce oleje, citronovou šťávu, prolisovaný česnek, petrželku, pepř a sůl. A dáme stranou.

2) Nakrájíme si na střední kousky cuketu, cibuli, papriky a rajčata. Poté si umyjeme brambory se slupkou a nakrájíme na půlměsíčky.


3) Zeleninu a brambory dáme do pekáčku s pečícím papírem. Zalijeme marinádou a opepříme a osolíme. Vše zamícháme a nakonec přidáme pod zeleninu dva steaky lososa. Pečeme v troubě, dokud se vše neudělá a občas promícháme.

IMG_2365

You Might Also Like

2 komentářů

Děkuji za komentář. Určitě si ho přečtu a vzápětí okomentuji. Můžete sem dávat také odkaz na váš blog, ráda se podívám. :)

Popular Posts

Subscribe